واردات لوازم یدکی از ترکیه

شرکت ترندکالا با بیش از 10 سال سابقه در واردات و پخش قطعات درزبندی اعم از انواع کاسه نمد, سیل های هیدرولیکی و پنوماتیکی, اورینگ و … آماده خدمت رسانی به صاحبان صنایع است.خرید لوازم یدکی از ترکیه محصولات  KASTAS ،TTO به ایران، به پشتوانه زنجیره تامین بهینه خود، محصولات خود را در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور توزیع می کند. برای خرید لوازم یدکی می‌توانید با شماره تماس 09149930817  از طریق واتساپ شرکت تماس بگیرید

-قطعات یدکی و لوازم جانبی

- واردات قطعات خودرو از ترکیه

-واردات مستقیم قطعات خودرو از ترکیه

-وارد کننده لوازم یدکی آلمانی لوازم یدکی بنز

 واردات کاسه نمد TTO 

کاسه نمد TTO یک نوع کاسه نمد با کیفیت بالاست که برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنایع الکترونیکی، صنایع خودروسازی، صنایع غذایی، پزشکی و صنایع دیگر مناسب است. کاسه نمد TTO از مواد با کیفیت ساخته شده است و دارای ویژگی های ضد آب، ضد خش، ضد ضربه و مقاوم در برابر شوک می‌باشد.

این کاسه نمد به دلیل ویژگی های ذکر شده، برای حفاظت و انتقال محصولات آسیب پذیر مانند قطعات الکترونیکی، لوازم خودرو، محصولات پزشکی و دیگر کالاهای حساس استفاده می‌شود. همچنین، کاسه نمد TTO قابلیت سفارشی سازی دارد و می‌تواند با ابعاد و طرح‌های مختلف به سفارش مشتری تولید شود.

شرکت TTO به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته کاسه نمد در بازار جهانی شناخته شده است و با تمرکز بر کیفیت و مشتری مداری، محصولات با کیفیت و مناسب با نیازهای مشتریان خود را ارائه می‌دهد.

-کاسه نمد چرخ جلو پراید برند TTO و بلبرینگ چرخ جلو پراید
-کاسه نمد جلو میلنگ پراید 36.5-50.5-7 TTO
-کاسه نمد جعبه فرمان پژو TTO 22-32-5.6
-کاسه نمد جعبه فرمان پژو TTO 22-32-5.6
-کاسه نمد چرخ عقب پراید برند TTO
-کاسه نمد TTO 95-110-10
-کاسه نمد TTO 90-120-13
-کاسه نمد فلزی TTO 90-112.7-13

 

فروش انواع پکینگ کاستاش kastas

Kastas یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید قطعات آب بندی و سیلیکون ها در صنایع مختلف است. پکینگ‌های Kastas معمولاً از جنس نیتریل، ویتون، EPDM و سیلیکون ساخته شده‌اند که از جمله مهمترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، شیمیایی‌ها، روغن‌ها و سایر عوامل آب بندی اشاره کرد.

پکینگ‌های Kastas برای استفاده در بسیاری از صنایع مانند صنایع نفت، گاز، شیمیایی، معدنی، کشاورزی و ساختمانی مناسب هستند. این پکینگ‌ها معمولاً برای جلوگیری از نشتی مواد و سیالات در اتصالات مختلف به کار می‌روند و عمدتاً در محیط‌هایی با فشار بالا و دمای بالا به کار می‌روند.

پکینگ کاستاس (کاستاش) , k18 ,k21 ,k33

kastas یک برند ترک از پکینگ‌های پلی اورتان هستند که در جک‌های هیدرولیک و پنوماتیک کاربرد دارند. نوع متریال کاربردی در آن‌ها پلی‌اورتان با استحکام و مقاومت سایشی بالا است و در ابعاد و سایز‌های مختلف و به دو شکل گلویی و پیستونی با عملکرد یک طرفه و دو طرفه ارائه می‌شوند. قابلیت تحمل فشار این پکینگ‌ها از ۲۵۰ تا ۴۰۰ بار و قابلیت تحمل حرارت آن‌ها از ۳۰ درجه زیر صفر تا ۱۰۰ درجه بالای صفر است.

پکینگ کاستاش KASTAS جک هیدرولیک سری K21 مناسب برای انواع پیستون و گلویی جک هیدرولیک است. این محصول دارای لبه های متقارن است و برای آب بندی گلویی و پیستون عملکرد عالی دارد.. این محصول را میتوان بر روی گلویی یا پیستون به راحتی نصب کرد. دارای سایزبندی کامل و در جنس های  NBR و PU و وایتون قابل سفارش می باشد.

پکینگ جک هیدرولیک کاستاش سری K95

از نوع یک طرفه و با لبه های متقارن می باشد که برای آب بندی پیستون یک طرفه و گلویی گزینه ایده آل است. این محصول دارای 350 سایز مختلف در جدول استاندارد سایزبندی خود می باشد.

پکینگ های سری KX کاستاش

از نوع پکینگ های دوطرفه جک هیدرولیک می باشد. این سری محصولات برای آب بندی انواع پیستون دوطرفه و یا آب بندی انواع گلویی و شفت مناسب می باشند. مقطع این محصول به شکل X می باشد و کیفیت ساخت و طراحی آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

پکینگ کاستاش سری K36

سری K36 از نوع پکینگهای مورد استفاده در گلویی و در پیستون های یکطرفه می باشد. این محصول تشکیل شده است از کتان و لاستیک نیتریل که جوری با هم جوش خورده اند که تشکیل یک عنصر فوق العاده و ایده آل برای آب بندی در جک هیدرولیک یا پنوماتیک را می دهند

پکینگ دو طرفه ترک کاستاس 195

پکینگ دو طرفه در جک های رفت و برگشتی هیدرولیکی استفاده می گردد که سطح بیرونی آن عمل آب بندی را انجام میدهد. این نوع پکینگ ها 5 تیکه می باشند که لاستیک باکیفیت بالای NBR در کنار 4 عدد استخوانی عمل آب بندی را انجام می دهند. حد اکثر میزان فشار بار در این نوع پکینگ ها ۴۰۰ بار می باشد و با استفاده از روغن مرغوب عمر این پکینگ ها بیشتر می شود.

 

شرکت Kastas با بیش از ۶۰ سال تجربه در تولید قطعات آب بندی، محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی را تولید کرده و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود در بازار جهانی شناخته شده است.

  • پکینگ های نیتریل Kastas
  • پکینگ های ویتون Kastas
  • پکینگ های سیلیکون Kastas
  • پکینگ های EPDM Kastas
  • قطعات آب بندی Kastas
  • پکینگ های برای صنایع نفت و گاز
  • پکینگ های برای صنایع شیمیایی و معدنی
  • پکینگ های برای کاربردهای کشاورزی و ساختمانی
  • مقاومت در برابر حرارت، شیمیایی‌ها، روغن‌ها و سایر عوامل آب بندی.

قیمت پکینگ کاستاس

  شرکت ترندکالا Trendkala مفتخر هست با سابقه 10 سال در زمینه واردات هرنوع از کاسه نمد های برند تایوانی tto (تی تی او) و انواع پکینگ kastas لازم دارید رو برای شما تهیه کند تماس با ما 09149930817 از طریق واتس آپ امکان پذیر میباشد.

ورادات کامیون کشنده اروپایی

واردات کابل و سیم از برند هلوکیبل آلمان Helukabel


کاتالوگ کاسه نمد tto،نمایندگی کاسه نمد tto، شرکت کاسه نمد سازیtto،قیمت کاسه نمد tto،انواع کاسه نمد لاستیکی; کاسه نمد لاستیکیtto، قیمت پکینگ کاستاس،فروش انواع پکینگ هیدرولیک و پنوماتیک،کاتالوگ پکینگ کاستاش،نمایندگی پکینگ kastasپکینگ ،Kastaş،پکینگ های نیتریل Kastas،پکینگ های ویتون Kastas،پکینگ های سیلیکون Kastas،پکینگ های EPDM Kastas،قطعات آب بندی Kastas،پکینگ های برای صنایع نفت و گاز،پکینگ های برای صنایع شیمیایی و معدنی،پکینگ های برای کاربردهای کشاورزی و ساختمانی،مقاومت در برابر حرارت، شیمیایی‌ها، روغن‌ها و سایر عوامل آب بندی،کاسه نمد TTO برای آب بندی،کاسه نمد تی‌تی‌او TTO،نمد ضدآب TTO،کاسه نمد با کیفیت بالا TTO،کاربردهای کاسه نمد TTO،مقاومت در برابر رطوبت و آب TTO،نصب و استفاده آسان از کاسه نمد TTO،مقاومت در برابر تغییرات دمایی و شرایط محیطی،کاسه نمد جهت استفاده در صنایع مختلف.کاسه نمد,بلبرینگ,اورینگ,پکینگ, کاسه نمدکربن, کاسه نمدوایتونی ,کاسه نمداستیل

 

تماس با ما

  • دفتر :آذربایجان غربی،ماکو،خیابان امام  پلاک 52

     

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

     

  •   واتس آپ 09149930817

 

عضویت در خبرنامه

نام و نام خانوادگی(*)
Invalid Input

موبایل(*)
Invalid Input

کد امنیتی(*)
کد امنیتی
  RefreshInvalid Input

ما در شبکه های اجتماعی

Premium Joomla Templates